HTML

Bariblog

Itt azok a Barikák gyülekeznek, akik nem restek csinosítgatni akoljukat, csupáncsak nem tudják, hogyan kell. Tanácsot adok-veszek, megmutatom hogyan csináld, vezetem a patádat. Ha jobban tudod bégess bele, ha kérdésed van körmöld ide.

Friss topikok

  • takacsveca93: Szeretnék egy ágyat csinálni magamnak ilyen raklapokból, nem tudom eldönteni, hogy újonnan vegyem ... (2018.09.25. 22:07) UPgrade no work
  • takacsveca93: Én alig várom, hogy a saját lakásomat rendezgethessem, újítsam. Amúgy hol érdemes alapanyagokat ve... (2018.02.11. 22:30) Lakásfelújítás 02. - A purhab hatalma
  • kergabor: Köszi, azt hiszem értem. Nálunk is Camarral tették fel a konyhaszekrényt anno, most értem már a te... (2014.12.17. 21:52) A függés napja...
  • mp3pintyo: A 2. link az adminra mutat ehelyett: barkacs.blog.hu/2013/06/03/raklapalapok (2013.11.12. 16:24) Aztapaszta raklapasztaaa - 3. rész
  • Nagybirka: Te a földön tároltad, vagy lógattad? Mellesleg nincs új a nap alatt, az indavideo oldalon a videó ... (2013.07.19. 09:02) A Bringahinta elmélet

2016.02.16. 11:09 Nagybirka

UPgrade no work

Az eredményeink végtelen felsorolása:

 

A Harmadik nap a burkolóké lett, akik igéretükkel szemben a padlót nem, csak a falakat burkolták be. A padló marad hétfőre. Sok tennivalóm nem volt, a csöveket a burkolók bevakolták.

A negyedik nap elkezdett dolgozni a festő, én egy 40 cm-es gipszkarton falat építettem, ami egy 40 x40mm-es vasszerkezetre épült. Azért nem használtam az aluprofilokat, amire általában gipszkartont szerelnek, mert erre a falra lest rászerelve a majdani pult ajtaja bommerpánttal (mindkét irányba nyíló, alaphelyzetbe visszaálló), és ez elég jelentős terhelés lenn egy könnyű szerkezetű falnak. A vas majd megtartja!

 

A vasszerkezetet már a múlt héten megrendeltem, két fontos szempont volt a gyártásakor:

- a falon futó csövet kerüljük ki

- 2m magasságában legyen egy vízszintes merevítő

A cső kikerülését nem kell magyaráznom, a vízszintes merevító pontos méretét viszont indokolnám:

A gipszkarton 12,5mm vastag 200cm x 120 cm-es táblában kapható. Az én falam magassága 240 cm, így 2 méternél toldanom kell. Azért került oda a merevító, hogy mindkét gipszkarton fel tudjon feküdni egy fix pontra. 

A festőmester elkezdte a falak tisztítását, csiszolását, és a glettelést, hagytam is dolgozni. Innen folytatódik a történet.

 

1 komment

Címkék: barkács csiribiri DIY UPgrade


A bejegyzés trackback címe:

https://barkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr1008385106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.09.25. 22:07:42

Szeretnék egy ágyat csinálni magamnak ilyen raklapokból, nem tudom eldönteni, hogy újonnan vegyem e meg őket vagy használtat? www.ujsagomat.hu/obi/aktualis-szorolap-szerdatol-05-09-2018/
süti beállítások módosítása