HTML

Bariblog

Itt azok a Barikák gyülekeznek, akik nem restek csinosítgatni akoljukat, csupáncsak nem tudják, hogyan kell. Tanácsot adok-veszek, megmutatom hogyan csináld, vezetem a patádat. Ha jobban tudod bégess bele, ha kérdésed van körmöld ide.

Friss topikok

  • takacsveca93: Szeretnék egy ágyat csinálni magamnak ilyen raklapokból, nem tudom eldönteni, hogy újonnan vegyem ... (2018.09.25. 22:07) UPgrade no work
  • takacsveca93: Én alig várom, hogy a saját lakásomat rendezgethessem, újítsam. Amúgy hol érdemes alapanyagokat ve... (2018.02.11. 22:30) Lakásfelújítás 02. - A purhab hatalma
  • kergabor: Köszi, azt hiszem értem. Nálunk is Camarral tették fel a konyhaszekrényt anno, most értem már a te... (2014.12.17. 21:52) A függés napja...
  • mp3pintyo: A 2. link az adminra mutat ehelyett: barkacs.blog.hu/2013/06/03/raklapalapok (2013.11.12. 16:24) Aztapaszta raklapasztaaa - 3. rész
  • Nagybirka: Te a földön tároltad, vagy lógattad? Mellesleg nincs új a nap alatt, az indavideo oldalon a videó ... (2013.07.19. 09:02) A Bringahinta elmélet

2013.07.17. 17:14 Nagybirka

A Bringahinta elmélet

Rengetegen osztják meg a FB-on, hogy ellopták a cangájukat. Nem, hogy örülnének, hogy kedvenc közlekedési eszközük újabb embert szippantott fel az egyéb utazási módokat preferálók közül.

Ha valaki hosszas válogatás után megvásárolta a szívének oly kedves bringát, és csinosítgatta is, érzelmi kapcsolatot épített ki vele, érthető, ha szeretné ezt a kapcsolatot tartósan fenntartani. De egy bicikli tárolása nem egyszerű feladat. A rácshoz láncolás nem véd meg semmit manapság, a biztonságos közösségi tároló ritka, a lakás meg kicsi. De ha van 2 köbméter üres légtered, akkor ez jó megoldás lehet:

Az elmélet ragyogó volt, lássuk mi volt az, amivel a szerelés alatt/után szembesültem. 

1. Nem könnyű a biciklit felhúzni, a súlya igencsak érződik. 

2. Az első terv szerint a kötélzetet átvezettem volna a csigákon, de az általam választott csigafajtát a kötélzet egymás felé húzta, és súrlódni kezdett.

3. Azt hittem, hogy egy kedves kis madzagvég fog lelógni a plafonról, nem számoltam azzal, hogy pont annyi kábel jön le, amilyen messze van a bicikli a plafontól. Így egy komoly kötélzet maradt a bringa helyén.

Azt hiszem, a biciklitárolás a levegőben ötlet nem elvetendő, csak egy kicsit edzeni kell hozzá. Még fejleszteni kell az ötletet.

Legközelebb talán egy rugós megoldást próbálok ki, olyasmit, ami a franciaágyak nyitását segíti.

2 komment

Címkék: csináld magad barkács DIY csiri-biri Bariblog Lévai István bringahinta


A bejegyzés trackback címe:

https://barkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr955411823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

copass 2013.07.19. 07:32:30

én tároltam lakásban bringát pár évig.
eső,sár,hó után a bringa teljes hosszában, mindenhol csöpögött az olajos,vízes,havas,sáros cucc.
úgy hogy előtte legalább félórát-órát állt egy kicsit a szemétledobóban "csöpögni".
pvc cső alá beleállítani az egész bringát így a kormány se fordulna el, két végét lezárni és kész. annyira sok dzsuva nem lesz benne, de elég nagy kárt tud csinálni ez a sós,olajos,vízes lé a parkettán.

Nagybirka 2013.07.19. 09:02:01

Te a földön tároltad, vagy lógattad? Mellesleg nincs új a nap alatt, az indavideo oldalon a videó alatt a kommentekben pont én is ilyen csatornacsőről vízionálok. Persze ezt én csak az ottani hozzászólásokhoz improvizáltam, tehát a felteláló érdem Téged illet :)
Főleg, ha te már a gyakorlati kivitelezésen is túl vagy :)
süti beállítások módosítása