HTML

Bariblog

Itt azok a Barikák gyülekeznek, akik nem restek csinosítgatni akoljukat, csupáncsak nem tudják, hogyan kell. Tanácsot adok-veszek, megmutatom hogyan csináld, vezetem a patádat. Ha jobban tudod bégess bele, ha kérdésed van körmöld ide.

Friss topikok

  • takacsveca93: Szeretnék egy ágyat csinálni magamnak ilyen raklapokból, nem tudom eldönteni, hogy újonnan vegyem ... (2018.09.25. 22:07) UPgrade no work
  • takacsveca93: Én alig várom, hogy a saját lakásomat rendezgethessem, újítsam. Amúgy hol érdemes alapanyagokat ve... (2018.02.11. 22:30) Lakásfelújítás 02. - A purhab hatalma
  • kergabor: Köszi, azt hiszem értem. Nálunk is Camarral tették fel a konyhaszekrényt anno, most értem már a te... (2014.12.17. 21:52) A függés napja...
  • mp3pintyo: A 2. link az adminra mutat ehelyett: barkacs.blog.hu/2013/06/03/raklapalapok (2013.11.12. 16:24) Aztapaszta raklapasztaaa - 3. rész
  • Nagybirka: Te a földön tároltad, vagy lógattad? Mellesleg nincs új a nap alatt, az indavideo oldalon a videó ... (2013.07.19. 09:02) A Bringahinta elmélet

2013.04.30. 13:35 Nagybirka

A függés napja...

A Camar felfüggesztésről szól a mai dal. Ez egy egyszerű szekrényakasztó vasalat, melynek a legfőbb tulajdonsága az, hogy minden irányban is állítható.

Két részből áll, a falra egy sínt kell felfúrni. A szekrénybe egy műanyag ház kerül, melyből hátrafelé kiáll egy kampó, ami a sínbe beakasztva tartja meg a korpuszt. Ez a kampó a műanyag házon lévő két állítható csavarral mozgatható. Az alsó a falhoz húzza vagy eltolja a szekrényt, a felsővel pedig emelni illetve engedni lehet a magasságból. A sínen széltében csúsztatható a kampó (és vele a szekrény) így valósul meg a 3 irányú mozgás.

camar.jpg

Ennek a szerelvénynek az is előnye, hogy előzetes matekolással kiszámítható a sínek helye, amelyeket így könnyű felfúrni.

Hátrány.

Amennyiben a szekrény hátlapot kap, (jelen esetben nem) úgy azon a karmokat ki kell engedni, tehát fűrészelni kell.  

A Camar függesztőket én fehér és csokibarna színben ismerem. Ha valaki lát másmilyet az fotózza le, és írjon.

1 komment

Címkék: csináld magad barkács bútorkészítés DIY csiri-biri bariblog Dósafa Camar vasalat


A bejegyzés trackback címe:

https://barkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr685254354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kergabor 2014.12.17. 21:52:06

Köszi, azt hiszem értem. Nálunk is Camarral tették fel a konyhaszekrényt anno, most értem már a technológiát, kicsi rész van neki kivágva, ott bújik ki a kampó, a Camar teste pedig eltakarja a lyukat, azért nem látom. Csak nálunk alul a csempéhez támaszkodik a szekrény, azért tudták könnyen függőlegesbe állítani. Ez már vagy két éve volt, akkor nem is figyeltem erre, de most felbuzdultam, csináltam egy szekrénykét a fürdőszoba falára, van hátlapja, Camarral akartam feltenni, de nem tudtam rájönni a hogyanjára, aztán a barkácsboltos tanácsára ikeás felfogatóval oldottam meg. Jól sikerült, stabil, és diszkrét is lett.
süti beállítások módosítása